Salgs- og leveringbetingelser
Bestilling foregår via hjemmesiden www.smarthomepro.dk. De ønskede varer lægges i indkøbskurven, og derefter går man til bestillingssiden, hvor der indtastes faktureringsadresse samt evt. alternativ leveringsadresse. Til sidst i bestillingen vises en oversigt over ordren, hvor handelsbetingelserne skal godkendes, og efter tryk på godkend-knappen er ordren afgivet. Herefter vises betalingssiden. Efter godkendt betaling modtager du en ordrebekræftelse med en oversigt over de bestilte varer.

Alle priser er inkl. 25 % moms og angivet i danske kroner, hvor intet andet er anført. Smarthomepro.dk forbeholder sig ret til at annullere ordrer i tilfælde af trykfejl, tekniske fejl, leveringssvigt, ændringer i priser eller gebyrer eller force majeure.


Betaling
Hos SmarthomePro kan du betale med de fleste betallingskort bla. Dankort, Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro og American Express. Betalingen sker igennem en sikker forbindelse, hvor kortoplysninger indtastes uden at vi får adgang til disse. Der benyttes en betalingsløsning fra ePay der er godkendt af PBS.


Forsendelse
Alle varer sendes med Post Danmark.  Der opkræves et fragtgebyr baseret på ordrens værdi eller vægt/størrelse. For mindre varer med en værdi på mindre end 200,- sendes som brev uden tracking nummer. For andre varer sendes som pakke med tracking nummer med en fast fragtgebyr på 60 kr.


Fortrydelse af køb
Alle kan komme til at bestille noget forkert eller fortryde et køb så du har 14 dages fortrydelsesret hos os. Fristen regnes fra den dag, varerne overdrages til dig som køber og kan kun udnyttes såfremt varen er i samme stand som da du modtog den.

Kun varer der har modtaget et RMA nummer kan returneres. Send en mail til kundeservice@smarthomepro.dk med dit ordrenummer og kontonummer så sender vi dig et RMA nummer som du kan vedlægge pakken.

Varer skal returneres til:
Smarthomepro.dk
Lindevangsvej 20c
3460 Birkerød


Reklamation
Du har 2 års reklamationsret på alle varer i tilfælde af defekt.

Såfremt reklamationen er berettiget har du ret til reparation, ombytning, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af situationen. Det er en forudsætning, at fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig håndtering af varen fra købers side. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen.

Ønsker du at reklamere skal du sende en mail til kundeservice@smarthomepro.dk med ordrenummer samt fejlbeskrivelse så sender vi et RMA nummer, som du kan vedlægge pakken. Kun varer der har modtaget et RMA nummer kan returneres.

Varer skal returneres til:
Smarthomepro.dk
Lindevangsvej 20c
3460 Birkerød